Beste leerlingen en collega's:

Als jullie foutjes tegenkomen in het boek of op de website, dan hoor ik dat graag. Je kan deze foutjes (anoniem) kwijt in de commentbox onder aan deze pagina. Leerlingen op het Zaanlands krijgen een lolly als ze de eerste zijn die een fout doorgeven!

Foutjes op de website zijn zo aangepast, maar in de papieren boeken natuurlijk niet. Hieronder maak ik een lijstje van fouten die het tekstbegrip bemoeilijken:

Klas 3:

In hoofsdtuk ELEKTICITEIT paragraaf 5 (Het Vermogen). Het aantal uren in 4 dagen is gelijk aan 4 × 24 = 96 h. De energie wordt dan 6,624 kWh en de kosten 0,93 euro.

Klas 4:

In hoofdstuk BASIS paragraaf 6 (Formules Afleiden). In de tekst staat "A = B × C en C = B + A" maar hiermee klopt de afleiding niet. Het moet zijn "A = B × C en C = B + A/B". De substitutie wordt hiermee: "A = B × C = A = B × (B + A/B) = B2 + A".

Can't load comments...